2023-10 Naar de zon in Spanje

We hebben nog een kleine 3 weken vakantie voor de boeg en vertrtekken naar…. de zon. De keuze is reuze en we denken aan Italie/Gardameer, Frankrijk/Cote A’zure of Spanje(Picos). De laatste is onze eerste keuze maar we kunnen de komende tijd nog alle kanten op. Wederom wordt er een mooi reisverslag gemaakt in de vorm […]

2023-06 Noorwegen

We maken een lange tocht naar de Lofoten in Noorwegen. De reis ernaar toe is al meer dan 2800 kilometer. Allereerst nemen we een korte pauze bij Camperplaats Björkhult in Zweden (Dick en Jacquelien Breukhoven – de Mazzel) en luiden onze vakantie in. Verder naar het noorden waar de poolcirkel een hoogtepunt blijkt te zijn. […]

2022-09 Kroatië

We maken een reis van 1 – 23 september richting Kroatië. Via Duitsland, Oostenrijk, Italie, Slovenie komen we uiteindelijk in Kroatie. We rijden via Istrie (Fatzana) door naar eiland Krk, Rab en langs de kust richting Split. Bij Split bezoeken we de Kraka watervallen wat een spektakel was. We rijden terug weer langs de kust […]

2022-06 Portugal here we come

Yeah, de vakantie staat voor de deur, de plannen zijn er om helemaal naar Portugal te reizen maar is geen doel. Ons doel is om 27 juni weer veilig en gezond thuis te komen van deze reis. Het beloofd een mooie reis te worden, we kruisen Frankrijk snel door en beginnen het rustig aan te […]

2022-05 E&P levelsysteem

Afgelopen maand hebben wij een nieuw E&P levelsysteem aangeschaft. Na lang overwegen hebben we toch de knoop doorgehakt. Een levelsysteem is een hele dure aanschaf en is het nou echt de moeite waard? We gaan het beleven. Een levelsysteem heeft een aantal groten voordelen die ik hier even opsom: stabiele camper – geen beweging meer […]

2022-03 Camper-trips logo

We hebben een nieuw logo !!!! Toen we begonnen met vloggen waren we totaal niet bezig met de gevolgen, immers het doel van het maken van de filmpjes was puur voor later en de familie. Inmiddels weten wel beter en worden onze vlogs door veel mensen bekeken waar we natuurlijk trots op zijn. Het oude […]

2022-02 Elektrische vouwfietsen

Folt elektrische vouwfietsen bij Camperplaats Rucphense weide (Valentijns weekend) In februari zijn we een het Valentijns weekend naar camperplaats de Rucphense weide geweest. We gaan graag naar deze camperplaats, de jonge eigenaren Johnno en Manon zijn zeer gastvrije en gezellig Brabanders en maken er altijd een feestje van.  Ook dit weekend kunnen we genoten van […]

2021-09 Zweden

We gaan naar Zweden toe vanaf 3 september. Aangekomen in Harpstedt. Morgen 4 september gaan we de reis vervolgen naar Rostock. Zondag pakken we de Ferry naar Zweden. Volg ons ook op polarsteps: https://www.polarsteps.com/campertrips/4228853-zweden

2021-07 Griekenland

Onze rondreis door Griekenland begon op 9 juli. Met de ferry van ANCONA naar Patras om daar de.kuststrook van de peneponesos te bezoeken. Een geheel andere vakantie als.2 jaar geleden. We hebben veel berg weggetjes (wit op de kaart) genomen en teveel risico genomen Camper-trip naar Griekenland (via ferry) Wij nemen jullie graag mee met […]

2021-06 Maasduinen

Mookerheide en Kraaijenbergse plassen Met de Pinksteren zijn we richting Mook (Oost Brabant-Noord Limburg) gereden om daar van de mooie omgeving te genieten. Op donderdagavond (20 mei) kwamen we aan bij camping de Geuldert pal naast de N271. Deze oude camping is van 1917 wordt doorgaans door vaste camping gasten bezet. De camperplek is een […]